/

Speakeri 2017:


Arh. Șerban Țigănaș

Președinte, Ordinul Arhitecților din România (OAR)

Chairman și Co-Inițiator al proiectelor de comunicare lansate în 2015 pentru promovarea calitatății spațiului educațional și medical: Building Education Bucharest International Forum și Building Health Bucharest International Forum / Este și Președintele DICO și ȚIGĂNAȘ​, unul dintre cele mai importante birouri de arhitectură din România, cu proiecte majore, de referință.

[...]


Arh. Dan Watch

Practice Leader, Principal, Perkins + Will, Atlanta, SUA

Keynote Speaker al seriei de evenimente School + Hospital 2017 / Este director al biroului din Atlanta și Practice Leader Perkins + Will, companie care ocupă de mai mulți ani prima poziție în topurile internaționale de arhitectură dedicate celor două domenii prioritare: educație și sănătate / "Health Sciences Education: Architecture as a Change Agent" este titlul volumului lansat de curând în America de către Dan Watch, despre arhitectură, educație și sănătate.

[...]


Chris Watson

Property Director, Maggie’s Centres, UK

Keynote Speaker Building Health Bucharest International Forum 2017 / Centrele Maggie reprezintă viziunea lui Margaret Keswick Jencks despre influența spațiului și a arhitecturii asupra bolnavilor de cancer / Arhitecți reprezentativi duc mai departe povestea Centrelor Maggie - Norman Foster, Steven Holl sau Frank Gehry se numără printre cei 17 arhitecți care au semnat proiectele Maggie’s Centres.

[...]


Arh. Răzvan Gorcea

Responsabil BIM (Building Information Modeling) și ISO9001, Michel Rémon & Associés, FRANȚA

Speaker și Invitat / Răzvan Gorcea este responsabil BIM Management în cadrul Michel Rémon & Associés și a coordonat procesele BIM pentru proiecte complexe, printre care și spitalul ÉDOUARD HERRIOT din Lyon / În 2016 a fost distins cu Silver BIM AWARD.

[...]


Arh. Michel Rémon

Fondator, Michel Rémon & Associés, FRANȚA

Speaker și Invitat / Michel Rémon este membru titlular al Academiei Franceze de Arhitectură, din partea căreia a primit Medalia de Onoare / Conduce o echipă de 35 de arhitecți, implicată atât în proiecte publice, cât și în proiecte în parteneriat public-privat.

[...]


Arh. Albert Wimmer

Arhitect Principal, Albert Wimmer ZT GmbH, AUSTRIA

Speaker și Invitat / Albert Wimmer a proiectat în parteneriat cu Arup unul dintre cele mai mari spitale din Europa - Vienna North Hospital - care va fi inaugurat în 2017 / Promovează conceptul de spital al viitorului și crede că arhitectura poate și ar trebui să contribuie la crearea unei societăți deschise.

[...]


Mihai Chirica

Primarul Municipiului Iași, ROMÂNIA

Speaker și Invitat / Prezintă proiectul viitorului Spital Regional de la Iași, investiție publică majoră în domeniul sănătății, atât la nivel regional, cât și național / Va vorbi în cadrul forumului despre impactul pe care un astfel de proiect îl are asupra orașului și a regiunii Moldova.

[...]


Marte Lauvsnes

Project and Development Hospital Planning Manager, Sykehusbygg, Agenția Națională pentru Construcția Spitalelor, NORVEGIA

Speaker și Invitat / Sykehusbygg, Agenția Norvegiană pentru Construcția Spitalelor a fost creată în 2014, este finanțată de Ministerul Sănătății și coordonată de 4 autorități regionale norvegiene din domeniul sănătății / Agenția asigură la nivel național know-how-ul pentru managementul și dezvoltarea proiectelor de construcții ale spitalelor din Norvegia la standarde internaționale.

[...]


David Houghton

Project Manager pentru Construcția de Spitale în cadrul NHS - Sistemul Național de Sănătate din MAREA BRITANIE

Speaker și Invitat / A coordonat, în calitate de Manager de Proiect în cadrul NHS - Sistemul Național de Sănătate din Marea Britanie, numeroase proiecte de investiții în construcția de spitale de mari dimensiuni / La București va prezenta investiția în construcția Alder Hey Children’s Health Park​ din Liverpool, finanțat de NHS / A condus atât campania de consultare publică pentru realizarea proiectului Alder Hey, cât și fiecare etapă a dezvoltării acestuia, în colaborare directă cu arhitectul și constructorul.

[...]


Arh. Raluca Boroș

Fondator, ROOF ARCHITECTURE, ROMÂNIA

Speaker și Invitat / Prezintă "Arhitectura unui concept medical modern" - noua secție de chirurgie BariClinic a Spitalului Monza, proiect recent selectat în cadrul Anualei de Arhitectură București 2017 / Va susține prezentarea împreună cu Dr Rubin Munteanu, Directorul BariClinic, si cu Luca Militello, Directorul Spitalului Monza.

[...]


Speakeri 2016:


Arh. Șerban Țigănaș

Președinte, Ordinul Arhitecților din România (OAR), co-fondator Building Health Bucharest

Chairman.

[...]


Dr. Gheorghe Borcean

Președinte, Colegiul Medicilor din România (CMR), co-fondator Building Health Bucharest

Invitat.

[...]


Arh. Klavs Hyttel

Partener, Chairman of the Board, C.F. Møller, Danemarca

Keynote Speaker și Invitat.

[...]


Steve Henigan, MRICS MBA BSC(QS)

Principal, Perkins+Will, SUA

Speaker și Invitat.

[...]


Arh. Allison Wagner

European Healthcare Leader, HOK, SUA

Speaker și Invitat.

[...]


Arh. Christopher Shaw

Președinte, Architects for Health, Marea Britanie

Speaker și Invitat.

[...]


Greg Chant-Hall

Square Gain - Building4Health

Speaker și Invitat.

[...]


Dr. Vasile Cepoi

Preşedinte - Secretar de Stat, Autoritatea Naţională de Management al Calităţii în Sănătate (ANMCS)

Speaker și Invitat.

[...]


Dipl. Ing. Viorel Niculae

Coordonator al Diviziei de iluminat și materiale electrice în cadrul MENATWORK

Speaker și Master Partner.

[...]


Mihaela Vasile

Director Vânzări, ASSA ABLOY ROMÂNIA

Speaker și Professional Partner.

[...]


Arh. Per Arnold Andersen

VELUX Group, Danemarca

Speaker și Professional Partner.

[...]


Bogdan Bălan

Product Manager, SAINT-GOBAIN RIGIPS ROMÂNIA

Speaker și Partener.

[...]


Marcel Dogar

Country Manager România & Bulgaria, HAGLEITNER HYGIENE

Speaker și Partener.

[...]


George Proteasa

Consultant tehnic Ventilații, LINDAB România

Speaker.

[...]


Arh. Cristina Sîrbu

ARCHITECTURE & ART STUDIO

Speaker și Invitat.

[...]


Arh. Cristina Răchitan-Gabrea

ARCHITECTURE & ART STUDIO

Speaker și Invitat.

[...]


Speakeri 2015:


Co-Chairman arh. Șerban Țigănaș

Președinte, Ordinul Arhitecților din România (OAR)

"Avem convingerea că acest pas este un început important pentru o colaborare benefică a celor două profesii, cu un singur scop: mai bine pentru oameni.

Ordinul Arhitecților din România este organizația care reglementează, gestionează și reprezintă profesia de arhitect în România, fiind abilitat prin lege în acest sens.

Ordinul cuprinde toți arhitecții cu drept de semnătură din România, pe cei care activează temporar în România, precum și stagiarii sau alți arhitecți care sunt implicați în administrații, educație sau lucrează în diferite birouri sau instituții.

Ordinul Arhitecților activează ca un generator de proiecte și partener pentru cei care sunt interesați și pot contribui la dezvoltarea culturii mediului construit, pentru o calitate a vieții mai bună în România.

În acest sens suntem extrem de optimiști în ceea ce privește parteneriatul pe care l-am realizat cu Colegiul Medicilor pentru organizarea BUILDING HEALTH BUCHAREST INTERNATIONALFORUM în luna octombrie.

Întâlnirea celor care realizează actul medical cu cei care pot configura spațiile pentru acesta, dar și pentru recuperarea și tratamentul pacienților, își propune să conducă la inițiative care să vizeze catalizarea voinței politice, pe de o parte, și a standardului ridicat pentru practicile din domeniul asigurării, reabilitării și generării de spații pentru sănătate.

Avem convingerea că acest pas este un început important pentru o colaborare benefică a celor două profesii, cu un singur scop: mai bine pentru oameni."

[...]


Co-Chairman dr. Gheorghe Borcean

Președinte, Colegiul Medicilor din România (CMR)

"Suntem bucuroși de încheierea acestui parteneriat, având ca principal obiectiv comun promovarea valorilor și a modelelor profesionale.

Colegiul Medicilor din România este un organism profesional, apolitic, fără scop lucrativ, de drept public, cu responsabilități în domeniul autorizării, controlului și supravegherii exercitării profesiei de medic ca profesie liberală, de practică publică autorizată.

Colegiul Medicilor din România are autonomie instituțională în domeniul său de competență, normativ și jurisdicțional profesional și își exercită atribuțiile fără să existe posibilitatea vreunei imixtiuni din afara structurii sale.

Colegiul Medicilor din România cuprinde toți medicii din România.

Colegiul Medicilor din România a încheiat un protocol cu Ordinul Arhitecților din România. Suntem bucuroși de încheierea acestui parteneriat, având ca principal obiectiv comun promovarea valorilor și a modelelor profesionale, a leadership-ului profesional și a exemplelor de bună practică din mediul profesional românesc, a rolului profesiilor în construcția unei societăți sănătoase și a calității spațiului medical românesc.

Atât medicii cât și arhitecții exercită o profesie liberală; noi, medicii, ne dorim ca activitatea și dezvoltarea noastră profesională să se desfășoare într-un spațiu adecvat tehnic și arhitectonic și avem convingerea că putem contribui la aceasta prin parteneriatul pe care l-am încheiat cu Ordinul Arhitecților din România.

Colegiul Medicilor din România a decis să se implice activ în promovarea, prin canalele proprii, atât a proiectului (organizarea Forumului), cât și a parteneriatului pentru calitatea spațiului medical, atât în interiorul organizației, cât și în exteriorul acesteia.

Suntem încântați de a fi co-organizatori ai primei ediții a BUILDING HEALTH BUCHAREST INTERNATIONAL FORUM, care va avea loc pe 22 octombrie 2015, unde așteptăm medici, arhitecți cu proiecte medicale, manageri de spitale, reprezentanți ai autorităților publice locale și lideri ai mediului profesional.

Sperăm ca dezbaterile să fie de interes major pentru toți membri corpului medical și să contribuie prin aceasta la realizarea unui mediu profesional așa cum ni-l dorim."

[...]


Dr. Erik Kreyberg Normann

Președinte, The International Hospital Federation (IHF)

Invitat Special, Norvegia.

"Sunt foarte onorat de invitația la Building Health Bucharest International Forum. Spitalele moderne în clădiri moderne au o  importanță majoră în asigurarea unor servicii medicale de calitate pentru pacienți. Colaborarea dintre personalul medical, arhitecți, ingineri, precum și pacienți este foarte importantă în a decide modul în care sunt construite și gestionate spitalele. La fel de importantă este și mobilizarea organizațiilor de pacienți în această dezvoltare. Implicarea autorităților municipale și de asistență medicală primară pentru a asigura o mai bună coordonare a sistemului de asistență medicală este, de asemenea, de primă importanță. Am dobândit experiența personală în acest domeniu în calitate de Director General al Spitalului Universitar Akershus, spital care a fost construit pe perioada mandatului meu de Director General, fiind responsabil pentru primul an. Voi da câteva exemple în acest sens în cursul prezentării mele la congres."

Federația Internațională a Spitalelor (IHF) este organismul reprezentativ la nivel mondial pentru organizațiile de spitale și de asistență medicală, reunind aproximativ 100 de țări în calitate de membri deplini, membri asociați și parteneri corporativi. IHF colaborează cu organizații internaționale precum Organizația Mondială a Sănătății, Grupul Băncii Mondiale și Asociația Internațională a Organizațiilor Pacienților, pe diverse proiecte.

Dr. Erik Kreyberg Normann, de origine norvegiană, a devenit membru al Consiliului Guvernatorilor încă din anul 2009. În perioada 2005-2013, acesta a fost Președintele Asociației Spitalelor și a Serviciului Național de Sănătate din Norvegia (NSH). NSH a găzduit cea de-a 38-a ediție a Congresului Mondial IHF al Spitalelor care a avut loc în Oslo în anul 2013. Începând cu anul 2013, Dr Normann a devenit membru al consiliului de administrație al organizației. Este Directorul General al Curato AS, cel mai important furnizor privat de imagistică din Norvegia.

Dr. Normann este medic pediatru însă, în ultimii 20 de ani, a deținut diverse funcții de conducere. A fost Director General al mai multor spitale din Oslo sau din apropierea acestui oraș, precum Spitalul Universitar Ullevaal, Spitalul Buskerud și Spitalul Universitar Akershus.  A fost la conducerea procesului de pregătire și transformare al acestuia din urmă, dintr-o clădire veche și ineficientă, într-un spital nou, hipermodern.

Dr. Normann a fost, de asemenea, Directorul General al Serviciilor Municipale pentru Îngrijirea Copilului și Familiei din Oslo; al Serviciului pentru protecția copilului, al serviciilor de psihiatrie pentru copii și adolescenti și al serviciilor dedicate familiei, în Oslo. Timp de trei ani a fost angajat la Direcția de Sănatate din Norvegia, fiind implicat în stabilirea unui nou sistem de finanțare pentru spitale. A fost Directorul Departamentului de Servicii Spitalicești în cadrul Direcției de Sănătate din Norvegia și Secretarul General al Fundației Ambulanțelor Aeriene Norvegiene.

[...]


Prof. Dame Sue Bailey

Chairman, The Academy of Medical Royal Colleges

Invitat Special, Marea Britanie.

"Sunt încântată și deopotrivă onorată să iau parte la Building Health Bucharest International Forum 2015. ‎Condițiile bune de sănătate sunt esențiale în viața copiilor, a adulților și a familiilor, oriunde în lume. Acestea sunt, de asemenea, esențiale și pentru dezvoltarea comunităților și a sănătății economice a oricărei națiuni. Serviciile medicale trebuie să fie sprijinite de o îngrijire bazată pe valori, care reprezintă, de asemenea, cel mai bun raport calitate-preț.

La centrul tuturor celor menționate anterior se află importanța leadership-ului în domeniul sănătății, care, în zilele noastre, atât la nivel național, cât și internațional, este orientat către integrare și sistematizare. O caracteristică importantă a majorității celor mai de succes organizații în domeniul sănătății din întreaga lume o reprezintă capacitatea acestora de a elimina ierarhii, de a aplatiza structuri organizatorice și de a încuraja medicii să ocupe posturi importante de conducere.

Conducătorii de clinici trebuie să aibă capacitatea de a gestiona activitățile unui grup către un scop comun, în timp ce se confruntă cu schimbări. Forța de muncă a unei organizații trebuie să se alinieze cu valorile și cu obiectivele imaginate. Liderii creează viziuni, gestionarea ține de implementarea acestora. Liderii trebuie să fie inteligenți și să aibă o experiență adecvată, însă, mai presus de toate, aceștia trebuie să fie înzestrați cu inteligență emoțională, elementele constitutive ale căreia sunt conștientizarea de sine (a ști cum ne simțim), autoreglementarea (a avea control asupra propriilor emoții), empatia (a răspunde la modul în care se simt ceilalți) și aptitudini sociale (a influența și a trezi interesul celorlalți). Liderii care acordă sprijin (moral sau emoțional) sunt capabili să stabilească relații cu toți cei cu care lucrează, ceea ce poate spori impactul pozitiv și motivația către valori și scopuri comune.

Aștept cu mare nerăbdare să împărtășesc idei alături de colegi din întreaga lume și să învăț lucruri noi de la ei”.

Sue Bailey este Medic Specialist și Medic Psihiatru în Medicina Legală a Copilului și Adolescentului, precum și Profesor Universitar de Politici de Sănătate Mintală în nord-vestul Angliei. Aria sa de cercetare include dezvoltarea nevoilor și a măsurilor de evaluare a riscului în rândul tinerilor infractori care suferă de boli mintale și asigurarea unui tratament ambulatoriu pentru tinerii infractori, atât la nivel național, cât și international.

În calitate de fost președinte al Colegiului Regal al Psihiatrilor, Sue Bailey a lucrat cu profesioniști în sănătate și asistență socială, pentru a consolida respectul egal între sănătatea mintală și cea fizică, consacrat în dreptul primar din Anglia. În prezent, Consilier Clinic Principal în Sănătate Mintală și Dificultăti de Învățare în Educația pentru Sănătate din Anglia.

În 2002 a primit distincția de Ofițer al Ordinului Imperiului Britanic (OBE) pentru serviciile sale în domeniul Sănătății Mintale și în rândul tinerilor infractori. Mai recent, în 2013, a devenit Dame Comandor al Ordinului Imperiului Britanic (DBE) pentru reușitele sale în Psihiatrie și pentru activitatea de voluntariat întreprinsă în beneficiul persoanelor cu dizabilități Mintale.

În prezent, Președintele Secțiunii Psihiatria Copilului și Adolescentului (CAP) din cadrul Uniunii Europene a Medicilor Specialiști (UEMS), membru ales al Consiliului Asociației Europene de Psihiatrie (EPA), secretar al Asociației Europene de Psihiatrie Medico-legală a Copilului și Adolescentului (EFCAP) și membru al Asociației Mondiale de Psihiatrie.

Academia a fost înființată în anul 1974 sub denumirea de Conferința Colegiilor Medicale Regale și a Facultăților acestora. În 1996, a fost redenumită Academia Colegiilor Medicale Regale. Academia se compune din 20 de Colegii Medicale și Facultăti din Marea Britanie și Irlanda, ai căror presedinti se întâlnesc cu regularitate pentru a conveni asupra orientărilor în sănătate și asistență medicală. Academia a devenit vocea colectivității care luptă pentru beneficiul pacienților și a personalului medical din cele patru națiuni ale Marii Britanii.

[...]


Arh. Guido Messthaler

Managing Director HDR Europe

Invitat Special, Germania.

HDR ocupă prima poziție în World Top Healthcare Sector Architecture Firms 2014.

"Sunt onorat de invitația la Building Health Bucharest International Forum 2015 și încântat de a primi oportunitatea de a susține această conferință prin prezentarea mea.

Proiectarea arhitecturală pentru Sănătate, Știință și Cercetare trebuie să îndeplinească standarde extrem de ridicate în ceea ce privește funcția, eficiența și usurința produsului finit în utilizare. Aceste clădiri oferă o primă impresie despre organizațiile în cauză. Acestea formează spațiul în care pacienții se recuperează și cercetătorii fac descoperiri științifice semnificative. Creează un mediu de lucru care trebuie să îndeplinească standardele profesionale, fără a ignora bunăstarea personalului. Formează baza unor procese și funcții operaționale optime și reflectă comunitatea din jurul lor  - încadrându-se sensibil în mediul înconjurator. Aceste facilităti complexe din punct de vedere tehnic necesită arhitecți cu cunoștințe de proiectare și planificare, precum și cunoștințe tehnice de specialitate, nu numai în arhitectură, ci și în ceea ce privește cerințele operaționale și economice ale industriilor medicale și științifice în ansamblul lor.

Înțelegem nevoile fizice și emoționale asociate cu diferite medii de asistență medicală de specialitate, de la spitale de copii la centre de boli cardiovasculare, de la unități de sănătate comportamentală la centre pentru tratarea cancerului. Pe baza celor mai recente descoperiri în domeniu și a feedback-ului primit de la pacienti/utilizatori, identificăm obiectivele principale ale fiecărui proiect și punem în aplicare concepte avansate de design bazate pe dovezi pentru a sprijini procesul medical global pentru orice categorie de pacienți.

Le oferim clienților metode cuantificabile pentru îmbunătățirea unităților medicale existente sau pentru stabilirea standardelor pentru unități viitoare susținute de cercetări vaste și datele reale în ceea ce privește nevoile fizice, psihice, emoționale și spirituale ale tuturor utilizatorilor acestor unități - în primul rând ale pacienților, dar și ale familiilor, vizitatorilor și ale personalului implicat.

Având în vedere competitivatea și volatilatea pieței din zilele noastre, înțelegem importanța atingerii unor obiective cât mai importante, cu resurse cât mai puține. Este vorba despre mult mai mult decât a termina proiecte la timp și a ne încadra în buget. Este vorba despre a obține o înțelegere profundă a proceselor care au loc în interiorul unei unităti medicale și valorificarea proiectării pentru a ajuta operațiunile de optimizare și pentru a-i ajuta pe cei care lucrează în astfel de unități să-și îndeplinească mai bine sarcinile profesionale. Suntem o resursă valoroasă pentru clienții noștri, oferind soluții semnificative și rentabile. Avem o experiență de peste 50 de ani în planificarea, proiectarea și livrarea clădirilor cu întrebuințare medicală, fiind una dintre cele mai importante firme de proiectare în arhitectura medicală din Germania. În primăvara anului 2013, am fuzionat cu HDR Architecture, nr. 1 în rândul firmelor de proiectare în domeniul unităților medicale din lume. În prezent suntem pivotul HDR pentru programele de proiectare în Medicină, Știință și Tehnologie din Europa.

Aștept cu nerăbdare întâlnirea noastră din cadrul Forumului pentru a vă oferi o imagine generală asupra tendințelor globale în arhitectura și planificarea medicală și pentru a vă arăta câteva exemple ale muncii noastre în acest domeniu."

Guido Meßthaler se află la conducerea HDR TMK Planungsgesellschaft, împreună cu Michael Keitel și Harald Klösges, și este implicat într-un număr mare de proiecte în domeniul medical. În calitate de arhitect, Meßthaler a dobândit o experiență vastă în ceea ce privește reglementările și orientările  specifice proiectării spitalelor, proceselor clinice și operative și strategiilor moderne pentru viitorul proiectării unităților medicale.

De mai bine de 33 de ani, Meßthaler este liderul unei echipe interdisciplinare, formate din arhitecți, ingineri și clienți, pregătindu-i pe aceștia pentru a obține cele mai bune rezultate posibile. Energia și entuziasmul său debordant motivează echipa pe care o conduce să găsească soluții unice. Meßthaler se bucură de o rețea de excepție în domeniu și se axează pe lucrul împreună în cadrul unor parteneriate bine închegate. Meßthaler verifică în detaliu întregul proces, de la conceperea unui proiect până la faza de facturare, pentru a detecta eventuale riscuri și puncte slabe. Datorită experienței acumulate, Meßthaler deține informații prețioase în ceea ce privește desfășurarea în mod rentabil și la termen a proiectelor pentru a consitui un real succes pentru toți cei implicați.

Meßthaler susține, de asemenea, discuții și prelegeri, profesează în calitate de judecător la Tribunalul Financiar din Düsseldorf și este numit în juriile diverselor competiții în domeniu. Guido Meßthaler a absolvit Universitatea RWTH din Aachen în 1981, începând apoi lucrul la biroul din Düsseldorf al lui Gerhard Thiede. Șase ani mai târziu, a devenit partener și co-proprietar al acestui birou.

[...]


Martin Hirsch

Director General, Assistance publique – Hôpitaux de Paris (AP-HP)

Invitat Special, Franța.

Assistance publique – Hôpitaux de Paris (AP-HP) ocupă prima poziție în topul spitalelor din Franța.

“Greater Paris University hospitals is the largest hospital group in Europe, one among the largest in the world. GPUH gathers 37 hospitals with more than 22 000 beds. Some of them are specialized (3 pediatrics hospitals, some geriatrics) but most of them cover many medical specialties, even if they often have some specifities: ie hematology in Hôpital Saint Louis or Brain and neurological diseases in  Hôpital Pitié-Salpétrière) . There is a very strong link between clinic, training and research all over GPUH.

Our group of hospitals will know major changes in the near future, in relationship with its environment, among those, we can focus on the following:

-A strong trend in developping the one day surgery (from 1 out of 4 intervention to 1 out of 2 intervention within 5 years) leading to great changes in organization, hospital architecture, size of the hospital units, budget and relationship with patients;
-The development of « e- health » with major changes in the information system, use of new technologies, under conditions allowing the whole institution to move, which is complex according to our size, but allowing also local innovations and spreading of innovations;
-The growing number or chronicle patients and aging patients, with closer relationship with community medicine and general practitionners, and which involves taking care of patients not only during their stay in our services but also between two stays;
-Renovation of our hospitals with various situations; building a new hospital near Paris,  by closing two old hospitals; renovating, in central Paris, two sites, by rebuilding hospitals in the same place; punctual renovation to adapt traditional  hospitals to more modern functioning.

These changes present common challenges:

-It’s difficult, in a very large institution, to conduct deep changes; but it’s necessary that, meanwhile, these internal changes do no affect our capability to interact with other players and partners, and we have to take into account the changes of our environnement, not only our own need for changes;
-We must take into account contradictory trends, for instance to predict the number of beds needed; some trends lead to a reduction of the need of beds (shorter length of stay, one day surgery, new technologies); on the other hand, aging of the population, frequency of the epidemies are calling for a sufficient number of beds, to be able to face crisis; in any cases, hospitals will need to adapt more and more to follow the impact of epidemiology and technology;
-Change needs time when patients and doctors wish immediate changes;
-All these challenges are challenged by another challenge; the shortage of additional resources to accomplish these transformations.

We’ll try to show how we face these challenges, which are very often the same in various countries at the beginning of the 21st century.”

Martin Hirsch a absolvit Ecole Normale Superieure (biologie) și Ecole Nationale D’administration.

A deținut diverse funcții în cadrul administrației franceze: Membru al Consiliului de Stat, Șef al cabinetului Ministrului Sănătății, Director Executiv al Agenției Franceze pentru Siguranță Alimentară. A fost membru al guvernului francez în perioada 2007 - 2010, în calitate de Înalt Comisar pentru politica de combatere a sărăciei și Înalt Comisar pentru tineret. Martin Hirsch a prezidat organismul național responsabil de voluntariat, "Agence du Service Civique", înainte de a fi numit Director General al Spitalelor Universitare din Le Grand Paris (AP-HP).

În calitate de voluntar, Martin Hirsch a prezidat ONG-ul denumit Emaus pentru o perioadă îndelungată de timp.

La nivel European, a fost membru al mai multor comitete de experți, iar la nivel mondial, a fost membru al ONU - Comisia prezidată de Michele Bachelet, vizând construirea unui nivel minim de protecție socială.

Este autorul unui număr semnificativ de cărti pe probleme sociale.

Distincții: Cavaler al Ordinului Național de Merit și Cavaler al Ordinului Național al Legiunii de Onoare.

[...]


Prof. Gabriel Barbash

Director General, Tel Aviv Sourasky Medical Center

Invitat Special, Israel.

Tel Aviv Sourasky Medical Center ocupă prima poziție în topul spitalelor din Israel.

"Promovarea excelenței într-un centru medical terțiar public în fața concurenței din sectorul privat. Experiența dobândită în decursul a 20 de ani de gestionare a spitalelor. Vom discuta efectele joncțiunii dintre public și privat și conflictul de pe piața medicală în ceea ce privește ocuparea forței de muncă în domeniu, promovarea în spitale publice, precum și dezvoltarea personalului în mediul spitalicesc. Cum  putem furniza structura potrivită care să permită dezvoltarea unui personal medical excelent și inovator în cadrul sistemului medical? Cum putem recruta directori de departament de succes și cum putem păstra liderii cu cele mai bune rezultate în spitalele publice?"

Dr. Gabriel Barbash deține funcția de Director General al Centrului Medical Tel Aviv Sourasky încă din 1993, cu o pauză între 1996 și 1999, pe perioada în care a deținut aceeași funcție în cadrul Ministerului Sănătății din Israel.

Din 1998 până în 2001, Dr. Barbash a fost Președintele Centrului Național de Transplant din Israel și a reorganizat sistemul de recoltare de organe din Israel, dublând numărul de transplanturi de organe la nivel național.

Mai mult decât atât, Dr. Barbash fost coordonatorul național al Israelului și cercetătorul principal în numeroase studii realizate în colaborare de centre  internaționale de cardiologie, la care au participat toate departamentele de cardiologie din Israel. Acesta a publicat peste 80 de lucrări originale, în principal în domenii precum diagnosticare, evaluarea riscurilor și tratamentul infarctului miocardic acut. În 2001, Dr. Barbash a fost numit în funcția de Profesor de Epidemiologie și Medicină Preventivă la Școala de Medicină Sackler, din cadrul Universității din Tel Aviv.

În perioada 2008 - 2012, Dr. Barbash fost profesor invitat la Școala de Sănătate Publică Mailman, la Universitatea Columbia din New York, unde a efectuat cercetări pe tema răspândirii tehnologiilor medicale în colaborare cu Agenția pentru Cercetare și Calitate în Sănătate (AHRQ) a Ministerului Sănătății din SUA . Cercetările pe această temă au fost publicate ulterior în NEJM și în Analele de Chirurgie.

Dr. Barbash este absolvent al Școlii Medicale Hadassah din cadrul Universității Ebraice, Ierusalim. Acesta este certificat în Medicină internă, Management medical și Medicina muncii. El deține, de asemenea, o diplomă de masterat în Sănătate Publică (MPH), fiind specializat în Politici și Gestiune Medicală, în urma absolvirii Școlii de Sănătate Publică din cadrul Universității Harvard.

[...]


Arh. Christopher Shaw

Senior Director, Medical Architecture and Chair, Architects for Health

Invitat Special, Marea Britanie.

[...]


Ing. Douwe H. Kiestra

Președinte ales, The International Federation of Hospital Engineering (IFHE)

Speaker Invitat, Olanda.

"Există diferențe substanțiale între state în ceea ce privește atât calitatea serviciilor medicale, cât și a tehnologiei medicale. Însă să nu uităm că vorbim despre sănătate - la care are dreptul și la care ar trebui să aibă acces toată lumea de pe această planeta. Știm, însa, că în multe locuri, la nivel mondial, serviciile medicale nu îndeplinesc standardele de calitate dorite.

În Olanda avem servicii medicale de calitate pe care să ne bazăm, susținute, de altfel, de cele mai recente inovații în tehnologie. Importanța inovației devine tot mai acerbă în cazul dispozitivelor medicale care trebuie să se afle într-o stare perfectă de funcționare care necesită foarte puține activități de întreținere, care au o rată de defecțiune scăzută, sunt extrem de eficiente din punct de vedere energetic, ușor de manevrat și, cel mai important, oferă siguranță.

Exprimăm acest lucru în tema noastră: ingineria medicală oferă servicii eficiente de îngrijire la nivel mondial. Am dobândit cunoștinte vaste în domeniul tehnologiilor moderne și dorim să le împărtășim și cu dumneavoastră.

Din acest motiv, pentru ediția din 2016 a Congresului IFHE, am ales tema "împărtășirea cunoștințelor pentru o mai bună asistență medicală la nivel mondial". Împreună cu voi, colegii noștri, ne asumăm responsabilitatea de a ne expune cunoștintele colective în domeniul tehnologiei medicale în atenția persoanelor care pot beneficia de ele. Dorim să prezentăm cazurile în care tehnologia modernă poate fi folosită – sau este chiar esențială.

Va invitam să împărtășiți cunoștințe cu alți profesioniști din domeniul sănătății. Vă încurajăm să comunicați și să căutați moduri de a transmite cunoștințele dumneavoastră de specialitate cu colegi din locuri îndepărtate, astfel încât să poată aplica și aceștia, la rândul lor,  cunoștințele împărtășite de dumneavoastră în activitatea lor profesională.

Spitalul viitorului începe acum să prindă contur”.

First Vice President of the (IFHE), International Federation of Hospital Engineering | President IFHE 2016-2018 | President of the Dutch (NVTG) “The Dutch Federation of Technical Facility Managers in Healthcare” | Member of several Branch Committees | CEO of the national All-round Installation company Pranger-Rosier | Has more than 25 year experience working in the building and hospital industry | Did study building engineering and economic.

Federația Internațională de Inginerie a Spitalelor (IFHE) este o organizație neguvernamentală,non-profit, înființată în 1970, pentru a le permite organizațiilor profesionale naționale de inginerie să se unească în cadrul unei federații mondiale.

Scopul IFHE este acela de a încuraja și de a facilita schimbul de informații și de experiență în domeniul vast al proiectării, construcției, ingineriei, implementării, întreținerii și gestionării spitalelor și a facilităților medicale.

Membrii IFHE se regăsesc în peste treizeci de țări la nivel mondial - întrunind aproximativ zece mii de persoane. Pe lângă organizațiile naționale de inginerie în domeniul sănătății, IFHE admite ca membri și instituții guvernamentale, consultanți corporativi, societăți comerciale și industriale, precum și persoanele fizice sau grupuri mici de persoane interesate.

IFHE este recunoscută de Organizația Mondială a Sănătății (OMS) cu sediul la Geneva ca o organizație non-guvernamentală, aflată în Relații Oficiale cu OMS.

[...]


Arh. Jane Ho

Associate Principal, Healthcare Design Director, HKS, London

Speaker Invitat, Marea Britanie.

MSc Planning Buildings for Health, MARU, LSBU.

"Jane is honoured to be a featured speaker at the Building Health Bucharest 2015 Forum and share her over 15 years of experience in designing healthcare projects for the human experience. Jane’s expertise in translating complex briefs into effective, efficient healing environments has been applied to a diverse range of project scales and typology. Showcasing on current projects, she will emphasize on some of the key factors that have influenced the designs for the patient and staff environments together with the challenges and complexities of creating innovative, quality solutions that meet the client’s vision."

"Unlocking the user’s journey is key to successful, thoughtful and innovative healthcare environments. My aspiration is to design sensitively for future flexibility and adaptability, developing better buildings for a holistic user experience."

During her 15 years experience in healthcare design, Jane’s experience includes involvement from the initial briefing and concept design to project delivery and construction. In particular, Jane has led on clinical design, primarily focusing her abilities on developing the integration of concept and functionality, together with a focus on the human experience aspects of healthcare buildings.

Primarily as a key interface between the Client and the end User, Jane has been involved with a wide variety of projects ranging from large-scale PFI hospitals schemes to small community LIFT projects for Primary Care Trusts. As a result she has developed an ability to create innovative and efficient design solutions from challenging and complex briefs, which have offered significant improvements to the patient experience and to staff performance. Most importantly, with her excellent interpersonal skills, Jane has built up strong client relationships on all the projects she has worked on.

RELEVANT EXPERIENCE: The Royal Liverpool University Hospital Replacement | Liverpool, United Kingdom, 93,000 sqm, 636-bed acute care hospital. Targeting BREEAM Excellent accreditation; Salford Royal Hospitals NHS Trust Northern Batch Mayo Building | Salford, United Kingdom, 10,330 sqm facility housing educational and clinical training space for staff, as well as clinical support services including mortuary and aseptic services; Acute Hospital Dumfries and Galloway * A new 350 bed acute hospital re-locating to a rural greenfield site, providing 62000m2 of accommodation, including a dedicated women’s and children centre; Centre for Food and Health, University of East Anglia * Cambridge, UK New translational research facility on Norwich Research Park bringing together academic, clinical and scientific excellence; The Forum, Cambridge Biomedical Campus * Cambridge, UK Mixed use development including 90 bed private hospital, 200 room 4-star hotel with conference centre and a postgraduate medical education centre. £120m. Estimated completion 2017.

[...]


Dr. Ovidiu Vasile

Director Medical, MedLife

Speaker Invitat, Romania.

„Suntem onorați să luăm parte în calitate de vorbitori la prima ediție a evenimentului Building Health Bucharest International Forum, primul proiect de acest fel din Europa de Est. Mă bucur că se întâmplă în România, spațiul medical românesc avea nevoie de un astfel de eveniment, care să faciliteze interacțiunea dintre factorii de decizie din sănătate, investitori, manageri și furnizori și care să aducă în atenție valorile profesionale, bunele practici și modele de leadership de urmat. Prin acest schimb de experiențe putem contribui la creșterea calității spațiului medical, dar și a calității vieții pacienților noștri”, Mihai Marcu, Președintele Consiliului de Administrație al MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România.

[...]


Dr. Wargha Enayati

Fondatorul Rețelei private de sănătate REGINA MARIA

Speaker Invitat, Romania.

“Există o nevoie imperioasă a unei regândiri radicale în structurile spitalelor de stat, a CNAS-ului, a asigurărilor private și a abonamentelor de sănătate, a politicilor față de fluxul medicilor intercomunitare și a identificării unor soluții pentru o populație care îmbătrânește.”

Wargha Enayati este fondatorul Rețelei private de sănătate REGINA MARIA, medic specialist în cardiologie. De origine germană, a început Facultatea de Medicină în Regensburg, Germania și a absolvit Facultatea de Medicină de la Cluj. Specializarea de cardiologie și-a făcut-o la spitalul Fundeni din București.

S-a născut în 1964 în Germania, provine dintr-o familie de origine iraniană și are triplă cetățenie: Germană, Iraniană, Română. A venit în România în 1983, în plin regim comunist, atras de viața și de activitatea Reginei Maria a României și de legătura ei cu Credința Bahá’í. Timp de un an a studiat limba română la Suceava și apoi alți cățiva ani a făcut medicina la Cluj.

În 1990 a venit Revoluția iar Dr. Enayati a fost unul dintre puținii germani care au terminat facultatea și au rămas aici. A venit la București unde a făcut specializarea în cardiologie la Spitalul Fundeni.

Dr. Enayati a fondat în 1995 Centrul Medical Unirea (CMU), deținând de-a lungul acestor ani funcția de Președinte. Din 1996 și 1997 Dr. Enayati este Medicul Ambasadei Germaniei la București și a birourilor Lufthansa la București. În 2007 a adus în acționariatul Centrului Medical Unirea fondul de investiții 3i, unul dintre giganții mondiali din domeniu.

A fost finalizat în prima parte a anului 2010 procesul de vânzare a unei participații majoritare către fondul de investiții Advent International. Este vorba de cea mai amplă tranzacție de pe piața serviciilor medicale private din România la această dată. Odată cu fuziunea cu Euroclinic la începutul anului 2011, și cu acordul Familiei Regale, Centrul Medical Unirea a devenit Rețeaua privată de sănătate REGINA MARIA, cea mai mare rețea privată de sănătate din România.

Tot în 2010 experiența profesională acumulată și un vis de lungă durată au dat naștere Fundației Regina Maria. Proiectele Fundației se adresează persoanelor aflate în dificultate prin intermediul a două mari direcții: sănătate și educație.

[...]


Dr. Andreea Moldovan

Spitalul Sf. Constantin din Brașov

Speaker Invitat, Romania.

"Calitatea actului medical depinde de o serie de factori implicați aflați în strictă conexiune și dependență: personalul medical, nivelul de cunoștinte și capacitatea de a le aplica corect, calitatea dotărilor medicale aflate la îndemână și, în mod echivalent cu toate acestea, spațiul fizic, material, în care activitatea medicală se desfășoară.

Existența spațiilor adecvate, a circuitelor funcționale corecte care evită complet intersectarea între componente aseptice și septice, accesibilitatea acestora - ceea ce asigură o complianță mai bună în a le respecta ca atare - reprezintă o verigă importantă, chiar vitală, a lanțului de prevenire a infecțiilor nozocomiale. De ce să nu o respectăm atunci?"

EUROPEAN HAND HYGIENE EXCELLENCE AWARD 2013, în cadrul Primei Campanii Globale a Organizației Mondiale a Sănătății pentru Siguranța Pacientului: CLEAN CARE IS SAFER CARE. 

Doctor în  științe medicale și medic primar Boli Infecţioase, Departamentului de Control al Calității al Spitalului Sf.Constantin din Brașov, desemnat în 2013 "cel mai curat spital din Europa".

[...]


Arh. Ștefan Alberto Bianco

Fondator Prographic Architecture Studio

Speaker Invitat, Romania.

"Arhitectura medicală este simbioza între normative, coordonarea specialităților tehnice, practica și designul medical".

Arh. Ștefan Alberto Bianco este fondatorul biroului de proiectare Prographic Architecture Studio, pe care l-a înființat in 1996, același an în care a absolvit cursurile de arhitectură din cadrul Institutului de Arhitectură "Ion Mincu" din București. În 1997 a obținut Masterul în Urbanism la același institut, unde în perioada 1997-2000 a profesat ca asistent universitar.

Cu o experiență variată în proiectarea customizată, Bianco preferă o abordare echilibrată a conceptului care respectă deopotrivă aspectele funcționale ale designului, cele economice și cele legate de adaptabilitatea proiectului la cerințele viitoare ale beneficiarului.

Portofoliul biroului Prographic Architecture Studio acoperă o gamă largă de funcțiuni, de la locuințe private, spații comerciale, clădiri de birouri și space planning la centre medicale, baruri și restaurante pentru clienţii săi ce constau în beneficiari privaţi, dezvoltatori imobiliari şi companii. Printre obiectivele medicale proiectate de biroul Prographic se numără Spitalul de Pediatrie MedLife din București, Spitalul Medicover din București, Clinica Medicală Ovidius din jud. Constanța, precum și numeroase clinici MedLife din țară.

[...]


Dr. Adrian A. Udrea

Președinte, Asociația națională a oncologilor privați din România

Speaker Invitat, Romania.

"În calitate de investigator principal, am condus în ultimii ani peste 40 de studii clinice, mare parte efectuate la Medisprof. În ultimii 5 ani, Medisprof a devenit un centru de referință în cercetarea clinică românească și continue să se dezvolte datorită unei echipe de cercetare calificate. În calitate de director medical a fost nevoie să accept  provocări și să construiesc o echipă de profesioniști pentru viitor".

Educat la Cluj și la Rouen, Franța, membru al ASCO, Asociația Medisprof, 16 publicații ca și prim sau co-autor în reviste românești sau internaționale, premiat de Quintiles în 2014 pentru "contribuția valoroasă la dezvoltarea cercetării clinice în România".

Prezentarea va expune colaborarea dintre un arhitect, un medic oncolog, un manager de spital și un director de marketing al unei familii, care creează o nouă facilitate medicală pentru pacienții de cancer. Evoluția proiectului, aportul fiecărui membru al echipei prin viziunea diferită determinată de pregătirea și experiența profesională și socială. Rolul și importanța consultării pacienților privind proiectul așa cum rezultă din chestionarele oferite acestora. Ideile proiectului  care îmbină așteptările profesionale și relaționale ale pacienților cu standardele medicale occidentale.

[...]


Viorel Niculae

Coordonator al Diviziei de iluminat și materiale electrice în cadrul MENATWORK

Speaker și Professional Partner.

“Building Health este o inițiativă de excepție pentru creșterea calității spațiilor medicale, în care MENATWORK se prezintă ca singurul furnizor complet de materiale și soluții pentru construcții, specifice domeniului medical.”

Viorel Niculae este diplomat inginer în domeniul automatizării și controlului sistemelor energetice. Din postura iniţială de coordonator al Diviziei de iluminat și materiale electrice în cadrul MENATWORK, în cei aproape 15 ani, Viorel Niculae a crescut în jurul său o echipă de profesioniști și a dezvoltat un business unic, specializat, care este astăzi o entitate recunoscută în branşă: VEM PROIECT LIGHTING.

GRUPUL MENATWORK este un important producător și furnizor de materiale pentru construcții, produse pentru amenajări și finisaje de interior și exterior, echipamente pentru instalații electrice, corpuri și sisteme profesionale de iluminat, echipamente termice și sisteme de ventilație-climatizare. GRUPUL MENATWORK este unul dintre principalii producători şi distribuitori de materiale prefabricate pentru amenajări de interior şi exterior din România şi chiar din Sud-Estul Europei pentru anumite sectoare de activitate.”

MENATWORK este Professional Partner Building Health Bucharest International Forum 2015.

[...]


Jürgen Fischer

Region Management Hospital Europe, Sales Europe & MEA, BENDER Gmbh & Co. KG

Speaker și Professional Partner.

University background: Dipl.-Ing. Diploma Engineer Electrical Energy and Automation Technology: University of Applied Sciences Giessen-Friedberg (Germany); Member of following associations: VDE (German Associa¬tion for Electrical, Electronic &Information Technologies) ETG (Power Engineering Society) WGKT (German Scientific Society of Hospital Engineering); Expertise: More than 10 years’ experience in the field of electrical safety solutions.

[...]


Dan Pitic

Director General al AX Perpetuum Impex

Speaker și Professional Partner.

"Perpetuum și Tarkett salută organizarea Building Health Bucharest International Forum 2015, reuniune cu caracter unic a două profesii foarte importante, medici și arhitecți, cu un impact deosebit asupra calității spațiului medical românesc, și pun la dispoziție expertiza completă în domeniul medical de care dispun pentru a contribui la îmbunătățirea acestuia."

Dan Pitic este fondatorul si directorul general al Perpetuum, lider în domeniul producției și distribuţiei de articole pentru amenajări interioare şi exterioare de pe piața românească. Mutarea de către Dan Pitic a focusului companiei la începutul anilor 2000 în totalitate către piața de articole pentru amenajări interioare și exterioare se află la originea succesului  înregistrat de către Perpetuum și a prezenței sale în fruntea clasamentelor de profil. Pentru a asigura calitatea proiectelor din domeniul medical, a susținut permanent abordarea inter-disciplinară a fiecărui proiect, prin implicarea  în cadrul procesului de decizie a specialistului în pardoseli, arhitectului și managementului instituției. Acest tip de viziune asupra derulării proiectelor de amenajare a asigurat finalizarea cu succes de către Perpetuum a peste 200 de lucrări în spitalele și instituțiile de sănătate din România.

Prezența la Building Health 2015 a Perpetuum și Tarkett, parteneriat de succes pe piața românească de pardoseli, subliniază importanța pe care o acordăm sectorului de sănătate, unul dintre segmentele de piață majore din România. Deși spațiile medicale constituie un mediu dificil și complex în ceea ce priveşte suprafețele folosite, ampla gamă de servicii oferite de către Perpetuum și portofoliul extins de soluții de podele deținut de Tarkett, asigură stricta respectare a normelor de igienă și a standardelor de calitate ale aerului, rezistența la trafic intens, compatibilitatea acustică, confortul în muncă și ușurința de întreținere. 

Parteneriatul între Perpetuum, numărul 1 pe piața românească de amenajări interioare și exterioare și Tarkett, producătorul numărul 1 mondial din lume pentru pardoseli și suprafețe, asigură companiilor din România toate opțiunile posibile la nivel de servicii și produse pentru proiecte de amenajări și construcții. 

Perpetuum și Tarkett - Professional Partner Building Health Bucharest International Forum 2015.

[...]


Ivan Zaykov

Market Development Manager and European Antibacterial Glass Manager, AGC Glass Europe

Speaker și Professional Partner.

"Participarea la Building Health Bucharest International Forum 2015 este una deosebit de importantă: prezența specialiștilor din domeniul medical și din domeniul proiectării este o bună oportunitate de a schimba informații despre ultimele tehnologii și inovații. Avem convingerea fermă că vom reuși să pregătim schimbarea necesară în spațiul medical românesc și că împreună putem trece la un nivel superior de colaborare."

Ivan Zaykov este Market Development Manager șii Manager European  Sticlă Antibacteriană. Are mai mult de 2 decade  de experiență în construcții; el este mândru că are în portofoliu 20 de spitale. Zaykov are o diplomă universitară și un MBA la Cambridge Business School.

AGC Glass Europe - Professional Partner Building Health Bucharest International Forum 2015.

[...]


Iulia Oprea

Director Healthcare Cluster Central, Linde Gaz România

Speaker și Partener.

“Inițiativa organizării acestui prim forum privind calitatea spațiului medical este binevenită. Cerințele privind serviciile medicale, așteptările pacienților se schimbă în timp și, de aceea, este important ca spațiul medical  să evolueze continuu. Identificarea de soluții și strategii privind asigurarea unui spațiu medical care să raspundă cerințelor actuale se poate realiza  doar printr-un efort comun al managerilor instituțiilor medicale, personalului medical, arhitecților, inginerilor, furnizorilor din domeniu.”

Linde Gaz România este Partener Building Health Bucharest International Forum 2015.

[...]


Octavian Fanea

Sales Manager, Aluterm Group

Speaker și Partener.

"Misiunea companiei Aluterm Group şi implicit a diviziilor este aceea de a participa activ la construcţia de spaţii pentru viaţă. Împinşi de această convingere în urmă cu câţiva ani am demarat un program – TORMED® în cadrul diviziei SIATEC dedicat soluţiilor tehnice pentru un spaţiu medical funcţional, de calitate, un real spaţiu pentru viaţa.

Într-o perioadă în care majoritatea spitalelor se aflau într-o stare avansată de degradare, convinşi fiind că medicii îşi doresc să-şi desfăşoare activitatea într-un spaţiu adecvat din punct de vedere tehnic am iniţiat o schimbare. Siatec a încheiat parteneriate cu producători europeni consacraţi, pentru a putea veni pe piaţa din România cu soluţii tehnice care să contribuie la generarea de spaţii de calitate pentru sănătate. Divizia Siatec a inclus toate aceste soluţii dedicate sectorului medical in programul numit TORMED.

Considerăm o iniţiativă lăudabilă proiectul Building Health Bucharest Internaţional Forum şi ne dorim să devină o platformă permanentă de comunicare între medici, arhitecţi şi specialiştii din domeniul tehnic, înspre beneficiul pacienţilor şi a calităţii spaţiului medical. Construim împreună! - Aceasta este deviza noastră şi ne bucurăm să o corelam cu acest proiect."


Octavian Fanea este absolvent al Facultăţii de Mecanică din cadrul Universităţii Politehnica Timişoara. A aprofundat şi sedimentat cunoştinţele că inginer proiectant în cadrul mai multor companii. După, s-a conturat ideea să împărtăşească şi să simtă reacţia oamenilor la inovaţie şi a găsit cea mai bună oportunitate în cadrul diviziei SIATEC, unde azi este director de vânzări. Pasiunea şi jobul sau este să ofere consultanta clienţilor şi arhitecţilor din România pentru integrarea Soluţiilor de Intrări Automate în proiectele lor.

Octavian Fanea deţine o experienţă vastă pe zona automatizărilor pentru căile de acces specifice sectorului medical. Aluterm Group prin divizia Siatec a fost implicată în numeroase proiecte de construcţie sau reamenajare a spitalelor din România. Ultimul proiect de amploare este Spitalul Dr. Victor Gomoiu din Bucureşti unde a livrat peste 700 de uși.

Octavian Fanea este mereu în căutare de inovaţii în acest sector şi îi place să fie în pas cu noutăţile tehnice sau cu studiile realizate în domeniu. Are şansa de a lucra cu cei mai buni colegi şi împreună sunt susţinuţi de cei mai capabili producători din domeniu. Scopul său este să împărtăşească aceste cunoştinţe şi experienţa legată de uşile automate şi de integrarea lor cu reţeaua românească de specialişti, pentru a spori eficienta, confortul şi siguranţa clădirilor.

Siatec este divizia Aluterm Group specializată în automatizarea căilor de acces. În cei peste 20 de ani de existenţa divizia SIATEC prin programul TORMED® a derulat o serie de proiecte şi pe sectorul medical participând cu soluţii la cele mai importante proiecte naţionale de construcţie sau reabilitare de spitale.

Siatec oferă prin programul TORMED® în România o serie de produse dedicate sectorului medical:
1. Uşi pentru camere curate - uşi automate etanşe şi semietanșe 
2. TORMED® - uşa batantă pentru medii curate, proiectată de inginerii Siatec special pentru sectorul medical şi construită în parteneriat cu producători europeni de renume
3. Uşi şi vitraje cu protecţie la radiaţii (cu acționare manuală sau automată)
4. Uşi automate batante pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi
5. Ferestre pentru transferul instrumentarului
6. Uşi automate rapide pentru unităţi primire urgenţe
7. Soluţii de protecţie la foc: uși, porți, cortine
8. Sisteme de management al parcărilor spitalelor și clinicilor medicale

ALUTERM GROUP - Partener Building Health Bucharest International Forum 2015.

[...]


Camelia Potec

Președinte al Federației Române de Natație și Pentatlon Modern

Speaker Invitat, Mercedes-Benz România.

Mercedes-Benz Romania, part of the Daimler Group, is responsible for the import, marketing, and sales activities for Mercedes-Benz, smart, Fuso, and Setra brands, and for the coordination of a strong network of 36 authorized sales and service centers.

In 2014, Mercedes-Benz Romania merged with EvoBus Romania, when the latter’s activities has been transferred to Mercedes-Benz Romania, including sales of new and second hand buses and coaches, and workshop operations.

Mercedes-Benz Romania closed the year 2014 as leader in all the segments of the comparative market, i.e. premium cars; medium and large vans; trucks; and buses and coaches above 12m.

Mercedes-Benz Romania - Official Car Building Health Bucharest International Forum 2015.

[...]


Eric Berteau

Key Account Manager – Healthcare Market, GERFLOR

Speaker și Partener.

Eric is very pleased to be a speaker at the Building Health Bucharest International Forum 2015. He has got a 15 year experience into Marketing and Sales of technical solutions for floor covering and wall protection for the healthcare segment.  

For 7 years, Eric has studied, developed and launched GERFLOR‘s new solutions with a specific focus on products needs on healthcare market (e.g. hygiene, resistance, design, …). 

Since 2008, as part of the sales organization, he has had regular contacts with healthcare professionals in hospitals, clinics, elderly homes and disabled people centers as well as architects and construction companies.  Eric has got involved in numerous types of healthcare projects and buildings, mainly in France and most recently as a support for GERFLOR local sales organizations. 

One can expect that those various experiences into integrated solutions for the healthcare segment will be of great interest to help proposing the right solutions for your local projects. 

GERFLOR - Partener Building Health Bucharest International Forum 2015.

[...]